Piti silti painaa sitä nappulaa. Josko vahinkoja sattuisi.
No siis ei tietenkään sattunut. Puhutaanhan nyt Blizzardista. Taisteluvalmius ensi tiistaille on jo siis kuitenkin luotu.
4,9 miljardia minuuttia = 81 miljoonaa tuntia. Siinä taas numeromäärä, jota ei oikeasti ymmärrä. Tämä iloinen pelijoukko siis laittoi elämästään aikaa yhteen peliin yhteensä noin 100 ihmisen kokonaisen eliniän verran. Allekirjoittanut sai tuhlattua Overwatchiin tuona betan aikana arviolta ehkä reilut puolipäivää, en sen enempää, kiitos äitienpäivän ja sen velvoittaman afkaamisen. :'D
Tässäpä tulee taas kivasti näkyville se, miten ihanan lyhyitä nämä OW-matsit ovat! 6-9 minuuttia on enemmän kuin hyvä aika sille, että matseja kerkeää pelaamaan illassa enemmän kuin kaksi (toisin kuin eräässä minulle rakkaassa Valven mobassa... nimim.45min matsit + 15-20min jonottelua ja säätämistä)! Miesolennolle saattaa tulla taas tutuksi viime vuoden aikana ehkä jo unohduksiin jäänyt "pelaan vielä yhden pelin, sitten tuun"-fraasin.
Näissä eniten valituissa heroissa ei ollut ainakaan allekirjoittaneelle toisaalta minkäänlaista yllätystä, sillä tietyllä tavalla tuo peli on rakentunut näiden hahmojen ympärille. Tracerin olisin toki luullut tuohon joukkoon lukeutuvan. Minäkin kyllä Traceria kokeilin, mutta totesin sen olevan vielä minulle hieman liian hankala. En tiedä. Houkuttaa kyllä päästä kokeilemaan sitäkin brittiä uudelleen.
8 hahmonvaihtoa matsissa ei ole mielestäni paljon - keskimäärin joka toinen siis vaihtaa matsin aikana hahmoaan. Ja miksi ei vaihtaisi, jos peli siihen antaa mahdollisuuden. Jos joku hahmo ei toimikaan ja toteat tilanteen nyt tarvitsevan vaikka tankkia, sen toki silloin teet. Itse en kovin monesti vaihtanut hahmoa kesken pelin, mutta en voi sanoa sen olleen myöskään täysi mahdottomuus. Pariin otteeseen vaihtui mm.Soldier 76 Torbjörniin, kun olen todennut pelin vaativan vähän defensiivisempää katselukulmaa.
Voi Bastion... Tässä vaiheessa pitää näyttää tämä 9gagista bongaamani kuva:
Jos jokin hahmo aiheuttaa päänvaivaa pubeissa, niin se on varmasti näin alkuun Bastion. Bastionin turret-muoto on kova vastus, mikäli se pääsee hyviin asemiin. Mikään voittamaton se ei ole, mutta muistan eräänkin pelin, jossa eräs Bastion aiheutti aivan mielettömästi päänvaivaa! Se myös usein pääsee pelin loputtua tulevaan Play of the Gameen sen vuoksi, että usein Bastionilla saa peräjälkeen useamman tapon yhdessä tilanteessa. Reinhardt + Bastion jossain defensiivisessä pelissä osaa olla ajatuksena aika ggwp.
McCreen High Noon -ultia en oppinut niillä parilla kerralla kun miehellä pelasin, mitä ihmettelen. Näyttää aika kovalta paperilla ja kaikissa esittelyvideoissa, mutta mitä teen väärin, on vielä jäänyt epäselväksi. Ehkäpä opin tämänkin vielä tulevaisuudessa, ehkäpä jo ensi viikolla?
Commendit pelin päätyttyä ovat kivoja. Se, että voit commendata vastustajaa, on mielestäni myös hieno ominaisuus, sillä kyllä hyvä pelaaja, oli miten tappava tahansa (tai juuri siksi), ansaitsee arvostuksensa. Pitäkää huolta siitä, että muistatte arvostaa myös vastustajia, jos he sen oikeasti arvostavat! Kaveruus ei ole itsessään commendin arvoinen asia, vaikka hieno asia onkin. (:
Countdown on käynnissä ja kohta se tulee! Hihii! Ihan harmittaa, että tiistaina (24.päivä sattuu tiistaille) on töiden jälkeen vielä vedettävä jumppa ennen kuin pääsee kotiin nököttämään dotaspel-rummetissa. :D
Mahtavuus mahtavuus täällä odotellaan tätä peliä kuin kuuta nousevaa! :D Otin tarkoituksella yhden viikon lomaa ensiviikoksi niin pääsen tosissaan heti julkkarina pelaamaan!!! ^^ Pitkään aikaan en ole mitään peliä näin innokkaana odottanut!!
VastaaPoistaNo samma här, kuten jo postauksessa mainitsinkin!
PoistaLomaa ei meillä ihan helpolla anneta, mutta ehkä kerkeän vielä mukaan huumaan tiistai-iltana. Onpahan joku valonpilke, joka helpottaa tuota leivän pöytään tuomista.:D