keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Just like I left her.


WORLD OF WARCRAFT, bitch.

Olin tänään (ja olen yhä) vähän kipeä, eikä mieli tee tehdä mitään ajatustyötä vaativaa. En ole vuoteen ollut WoWissa, mutta silloin kun olin, oli WoWin peruspällöily juuri sopivaa ajanvietettä kipeänä olevalle. Kalastus ja kasvien keräily oli turhauttavaa ajanhukkaa, mutta sitä vaadittiin taitojen parantamiseen. Mikä siis olisikaan parempi aika suoriutua välttämättömistä, aivotoimintaa hyvin vähän vaatimattomista kartan ympäri palloilusta, kuin kipeänä oleminen?

Ah, World of Warcraft.

Laríen of Rapid Descent. Feral/resto druid.
Tästä hienoisesta wowi-ikävästä johtuen kävin eilen katsastamassa hahmoni armorysta. Siellä Laríen oli, juuri niinkuin olin hänet jättänytkin.

Kerkesin pelaamaan WoWia 1,5 vuotta, Nagrand- ja Aerie Peak-servereillä. Molemmat olivat PvE-servuja, vaikka minun pääosittainen iloni olivatkin PvP:nä suoritettavat Battlegroundit. Olin kuitenkin siinä määrin passiivinen pelaaja menevän oikean elämäni vuoksi, että missään vaiheessa en kerennyt keräämään kyllin hyvää settiä Areena-PvP:tä varten.

lvl85, Warsong Gulch

Ajan ns.puute tietysti tarkoitti sitä, että tein vain joitain dungeoneita, mutta raideihin ei aika, saatikka iLvl, riittänyt. Kiinassa vietetyn syyslukukauden ja sitä seuranneen reppureissauksen aikana olin kuitenkin jäänyt pahasti jälkeen perus-gearissakin.
Linrae, Holy/Disc Priest

Jatkuva maksimigearissa ja abiliteissa pysytteleminen oli turhauttavaa, varsinkin kun tiesin, että mihinkään raideihin tai areenoille ei minun ollut meneminen. Ei sillä määrällä kuntosalia, kavereita ja haluani tehdä miljoonaa muutakin asiaa. Tämän vuoksi minulla olikin lähinnä vain main-characterini Laríen sekä yksi toinen alt, Linrae, jolla pelasin ehkä levelille 50 asti. Viime vuonna helmikuussa päätin, että tolkuton gearin perässä juokseminen saisi riittää. Rahaa piti pistää muutenkin säästöön, eikä gear-stressaus tehnyt pelaamisesta viihdyttävää. Oli myös poikaystävä, joka ei aivan ymmärtänyt yömyöhään pelaamista ja kiroamista.

Pelaisinko WoWia uudelleen? Ehdottomasti, jos se olisi halvempi, mahdollisesti ilmainen, tai jos olisin hyvin hyvin tekemisen puutteessa pitkiä aikoja. Tällä hetkellä en kuitenkaan näe liittyväni takaisin, eikä Mists of Pandarian mukana tullut talent build-järjestelmä saa minun tukeani. Jää nähtäväksi mitä tulevaisuudessa käy.

Tön tön tööö!

0 kommenttia :

Blogger Template by Clairvo