tiistai 29. tammikuuta 2013

Smurffailu ja AFK-kiireet

Rhubarbarian
Raparperibarbaari, le Smurffi

Teinpä smurffi-accountin itselleni Steamiin. 

Miksi? te kysytte.
Siksi, minä vastaan.






Taas kaikki tiet vievät Dotaan. Olen pelannut koko Dota-historiani kavereideni kanssa, joiden DBR-rating on 99%. Tämä luonnollisesti buffaa minun pelejäni taitotasoltaan korkeampaan luokkaan, joissa pärjään kyllä, jos olen porukassa. Yksin pelatessa olen kuitenkin way-ahead-of-my-league, enkä tykkää jatkuvasta häviämisestä. Siispä tein itselleni Smurffi-accountin, jossa voin rauhass pelata ihmisiä vastaan ja harjoitella. Huijausta? Enpä usko.

Toisaalta smurffin tekeminen tähän vaiheeseen saattoi olla turhahkoa. Olen juuri muuttamassa, eikä uuteen asuntoon ole tulossa nettiä vasta kuin 14.2. Sen lisäksi olen kaikki viikot asustamassa kummitätini sohvalla, sillä käyn vielä viimeisen harjoittelun ennen valmistumista fysioterapeutiksi. Näin ollen ainakin pelaaminen jäänee vähemmälle helmikuun ajaksi.

Näihin sanoihin! Jore ottanee ohjat käsiinsä hetkeksi.

0 kommenttia :

Blogger Template by Clairvo